zaterdag 19 juli 2014

Mijn Ciaté collectie (part 1)


Ik hou van nagellak. Punt. Ik denk dat dit mijn grootste verslaving is. Naast make-up, kleren en handtassen. Ik heb heel veel verschillende merken, maar als ik een merk echt goed vind, dan wil ik echt alle kleurtjes hebben. Ok dat is misschien wat overdreven, maar dan wil ik er toch veel van hebben. Het is begonnen met enkele lakjes van Ciaté bij de uitverkoop van Beauty-queen. Daarna kocht ik er een paar online in de sale van Beauty-queen, en sindsdien zijn er nog best wel een aantal bijgekomen.


Ik heb ze voor jullie allemaal geswatched op mijn Ciaté nagellakwiel, en ik ga ze in twee keer aan jullie laten zien, omdat het anders een te groot artikel zou worden. Ik heb van alle lakjes 3 lagen aangebracht. De meeste dekken in twee lagen, maar ik breng toch altijd het liefst drie lagen plus een topcoat aan.


036 Kitten heels - PP149 Cha cha cha - 019 Mojito


036 Kitten heels - PP149 Cha cha cha - 019 Mojito


036 Kitten heels - PP149 Cha cha cha - 019 Mojito

Kitten heels is een strawberry kleurtje. Een beetje rood-oranje. Hij heeft een heel lichte dekking. Hier heb ik drie laagjes gebruikt, en hij was nog steeds een beetje doorzichtig.

Cha cha cha is zoals de naam het ook al wel een beetje doet vermoeden een knallende oranje kleur. Hij is lekker creamy en dekt mooi in twee laagjes. Perfect om op Koningsdag te dragen voor de Nederlanders onder ons!

Mojito is een mooie lichte felgroene kleur. Opnieuw heel creamy en een mooie dekking. Ik vind dit echt een mooi kleurtje voor in de zomer. Wel op voorhand schudden wat deze gaat een beetje schiften in het flesje.


021 Holiday blues - PP155 Boom box - 040 3am girl


021 Holiday blues - PP155 Boom box - 040 3am girl


021 Holiday blues - PP155 Boom box - 040 3am girl

Holiday blues is een mooie lichtblauwe kleur. Een beetje sky blue. Opnieuw heel creamy en perfect dekkend.

Boom box is vergelijkbaar met Holiday blues, maar dan een tikkeltje donkerder.

3AM girl is een mooie donkerblauwe lak. Na 1 laagje valt hij echt chear uit, maar na 3 laagjes is hij mooi dekkend. Deze is niet echt creamy maar eerder waterig van structuur.


PP104 Pepperminty - 043 Sugar mumma - 010 Snow virgin


PP104 Pepperminty - 043 Sugar mumma - 010 Snow virgin


PP104 Pepperminty - 043 Sugar mumma - 010 Snow virgin

Pepperminty is denk ik voor het moment mijn favoriete nagellak. Hij is een mooie mintkleur, zoals de naam ook wel verklapt. Hij is mooi creamy en goed dekkend. Een aanrader.

Sugar mumma is niet echt een kleurtje voor mij. Het is een frosted wit kleurtje. Ook niet mooi dekkend. Na drie laagjes zie je er nog steeds je nagels door. 

Snow virgin is een kleurtje dat ik heel vaak voor nail-art gebruik. Het is een mooie, goed dekkende witte kleur, iets wat je dus altijd goed kan gebruiken als je vaak nail-art doet.

Wat is jouw favoriete Ciaté nagellakkleur?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten