zaterdag 12 juli 2014

Maybelline forever strong nagellak


Mijn nagellak verslaving begint weer in een hoogtepunt te komen, de laatste weken heb ik zo veel nieuwe nagellakjes erbij. Tuurlijk laat ik ze allemaal aan jullie zien, en vandaag begin ik met deze van Maybelline, uit de forever strong lijn. De laatste tijd kom ik af en toe eens bij de Big Bazar langs, en ik zweer het, ze hebben daar echt leuke en goede aanbiedingen. Waaronder ook deze. Ik koos drie kleurtjes uit, die ik jullie vandaag zal laten zien. 


De flesjes vind ik heel mooi en classy. Geen poespas, en een mooie vorm. Bovenaan op het flesje staat de kleur vermeld. Maybelline beloofd met deze lakjes een perfecte manicure voor 7 dagen lang. Alhoewel de meeste nagellakjes het bij mij toch wel zeven dagen uithouden. Bij mij gaan lakjes nooit echt snel chippen, en daar ben ik wel heel blij om. 


165 Busy Blush


786 Taupe Couture


630 Dark Denim 

Het roze lakje is echt een girly-roze kleurtje. Enorm creamy en het dekt mooi in twee laagjes. Dit kleurtje zit momenteel op mijn teennagels, en na 3 weken zit het er nog steeds perfect op. Maar op je tenen houdt nagellak het natuurlijk veel langer uit dan op je nagels. Taupe Couture is een lekker safe kleurtje. Een soort van chocolade/mocha kleurtje. Ik zou niet gauw voor zo'n kleurtje gaan, omdat ik liever voor fellere kleurtjes ga, maar toch vind ik het zeker niet mis staan. En dan tot slot Dark Denim. Dit vind ik nu eens een prachtige lakje. Mooi denim blauw, perfect creamy en dekt terug in twee laagjes. Dit is een kleurtje dat mijn naam schreeuwt.

Deze lakjes zijn te koop bij de Big Bazar voor €2,99 per stuk. 

1 opmerking: