dinsdag 15 oktober 2013

Catrice ultimate colour lipstick swatches part 1


Damn, love my new obsession! Ik droeg tot voor kort altijd lipglossjes of lippenbalsems, maar nu het terug wat kouder weer wordt grijp ik bijna elke dag naar lipsticks. En dan vooral de kind of vamp kleurtjes. A.k.a rood, donkerroze, bordeau, burgundy,... Bijna elke dag een ander kleurtje, en echt al een heleboel nieuwe lipsticks ingeslaan *shame*. Vandaag laat ik jullie part one van mijn catrice lipsticks zien, en dan komt er ook nog eentje/twee over de nieuwe Essence lipsticks die ik ook bijna allemaal heb ingeslaan :p


Voor de prijs kan je ze niet laten liggen, mooie verpakking en gorgeous colours. Bij Essence had ik dat tot voor kort wel, dat ik ze niet wou kopen omwille van de crapy verpakking, maar daar hebben ze intussen al een mouw aan gepast. Bij Catrice heb ik dat nooit gehad, altijd mooie, stijlvolle verpakkingen die er totaal niet cheap uitzien. 


190 The nuder the better - 210 Pinkadilly circus - 260 It's a matt world - 110 Pink me up! - 160 Tell me a berry-tale

Oh Gosh, ik hou van deze lipsticks! Ze zijn lekker romig, hebben geen vervelende geur en laten niet extreem je droge velletjes zien, in case you have them. De kleur waar ik het meest verliefd op ben en dus off course het meest draag is Tell me a berry-tale. De laatste tijd kan je mij toch wel 75% van de tijd met een berry/burgundy lipstick spotten. Ik hou er vooral van in combinatie met mijn bleek vel, waarbij deze kleur mooi afsteekt. Super autumn/winter. Ze kosten ook maar €3,99 per stuk, dus super als je on a budget 
bent. :)

Wat is jouw favoriete lipsticks van Catrice? Welke kleur zou jij mij aanraden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten