woensdag 16 oktober 2013

Catrice absolute nude eyeshadow palette


You've all got to love budget! Vroeger kon ik nooit mijn goesting vinden bij de budgetmerken, en kocht ik het gewoon omdat het budget was. Nu ben ik meer into de luxe producten en merken, maar kunnen de budget mij ook steeds meer en meer bekoren. Telkens als ik het Kruidvat binnen loop zie ik fantastische producten en kom ik nooit met lege handen buiten. Deze kocht ik een half jaar of langer geleden en is een paletteje dat ik vaak meeneem als ik iets goedkoop wil meenemen dat niet zo erg is als het kapot zou gaan. Ik ben altijd bang dat mijn oogschaduws zullen breken als ik ze meeneem op vakantie, een weekendje of als ik bij mijn vriend ga slapen. That's why I want to introduce you all to thiss little baby :)


Dit palette werd heel vaak vergelijk met de naked paletten van Urban Decay. Urban Decay is een beetje duur, alhoewel ik er toch over aan het nadenken ben om mij er eentje aan te schaffen. Mijn Too Faced natural eye palette heeft ook iets van een 40-45 euro gekost, en bij UD zitten er echt wel veel kleurtjes in. 


De eerste drie kleurtjes vind ik perfect om over het gehele ooglid te dragen of als highlight. De laatste drie zijn dan weer perfect om de crease mee aan te zetten of je ooglook wat intenser te maken. De oogschaduws zijn enorm zacht, maar je moet echt wel opletten voor fall-out, zoals je bij de tweede swatch ook wel kan zien. Het ziijn niet echt super intense kleuren waar je een zotte smokey eyes mee kan maken, maar wel perfect voor een everyday look.

Dit paletteje kostte maar €5, dus lopen naar het Kruidvat zou ik zo zeggen! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten