dinsdag 17 september 2013

Essence stay with me lipgloss swatches


Vandaag wil ik het eens hebben over lipglossjes waar er de laatste tijd veel over gesproken wordt. Namelijk de stay with me longlasting lipgloss van Essence. Ze zijn er in 6 kleurtjes, ze zien er leuk uit en ze zijn cheap as hell. Vandaag ga ik jullie de glossjes laten zien en er mijn mening over geven. Op de foto's zal je zien dat er maar 5 zijn, omdat er eentje spoorloos was (intussen teruggevonden). De zesde kleur is een felrode gloss.


Ik vind de verpakking er best leuk uitzien om van Essence te zijn. Meestal ben ik van mening dat het er heel goedkoop uitziet en nogal kinderachtig, maar op deze verpakking valt helemaal niets aan te merken. De kleurenrange is mooi, maar er zijn toch 4 kleurtjes die toch wel redelijk de koraalkleur opgaan voor mij, maar ik denk dat dat ook wel de tinten zijn die het meest gedragen worden, dus waarschijnlijk zijn er niet veel mensen die daar commentaar op hebben. 


My favorite milkshake - Me & my icecream - Deep rose - Candy bar - Pretty witty

Kijk eens naar die mooie glossjes! Ik vind het echt toppers, ze voelen heel fijn en licht aan op de lippen en ze plakken niet. Ze blijven best wel goed zitten en de glossjes zijn mooi gepigmenteerd, én ze kosten maar €1,99 per stuk. Ik kan eigenlijk echt geen reden bedenken waarom je ze niet zou moeten kopen!

Ben jij ook fan van de Essence stay with me lipglossjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten