maandag 16 september 2013

Catrice eyeshadow mono's swatches


Ik ben de laatste tijd helemaal dol op oogschaduws van Catrice. Ze zijn superfijn en goed betaalbaar. Na mijn laatste ontdekkingen, de palettejes besloot ik de mono's ook een kans te geven. Ik had er al een paar in mijn bezit, maar deze twee voegde ik met veel liefde aan mijn stash toe. Mono's worden heel vaak verwaarloosd bij mij. Ik grijp toch liever en vaker naar palettejes, waar alle kleurtjes mooi bij elkaar zitten en je veel keuze hebt. Je moet niet ver zoeken naar leuke combinaties, wat je met mono's wel vaak hebt.



Ik hou van de verpakking van de Catrice mono's en palettejes. Ze zijn doorzichtig, strak, clean. En nog het grootste voordeel van al is dat ze heel gemakkelijk stapelbaar zijn.


560 - I like to mauve it


070 - Mr. Copper's Fields

-

560 I like to mauve it - Mr. Copper's fields

Ik vind ze allebij zo mooi. Ze zijn de perfecte basis kleurtjes om een leuke look mee te maken. Perfect om op het bewegende ooglid aan te brengen met een donkerbruine kleur in de crease, en hop, ready to go. De kleur die door mij het meest in gebruik genomen word is I like to mauve it. Vooral omdat ik de laatste tijd graag wat aubergine kleurtjes aan mijn look toevoeg, een deze kleur past daar perfect bij! En voor de prijs moet je het ook zeker niet laten, als ik me niet vergis kosten ze rond de €3.

Wat zijn jouw favoriete Catrice kleurtjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten