zondag 15 september 2013

Dior addict lipgloss swatches


Als ik niet weet wat ik op mijn lippen moet doen en ik heb niet veel tijd, dan grijp ik 90% van de tijd naar een Dior lipglossje. Ze staan altijd leuk, ze zijn subtiel en je kan er niet veel mis mee doen. De afgelopen 2 jaar heb ik er verzameld, en ik vond het eens tijd worden om ze eens aan jullie te tonen en er mijn mening over te geven. Zijn ze echt de hype waard?  


Ik heb glossjes zonder glitter, ze hebben allemaal een creamy structuur. Dit zijn mijn favoriete glossjes, ik heb het meestal niet zo voor te veel glitter op mijn lippen.  Op vlak van verpakking kunnen deze echt niets mis doen voor mij, van alle glossjes die ik in mijn bezit heb zien deze er het mooist uit. Misschien dat ik die van Chanel nog net iets mooier vind, maar ze zijn echt gorgeous! Het strakke design, de zilveren dop, het merk dat er opstaat, love it! Wat ik dan wel weer een groot minpunt vind aan deze glossjes is dat ze geen naam hebben, maar een nummer.Dat maakt ze heel persoonlijk en als je de "naam" hoort zou je denken dat het om heel goedkope producten gaat waarvoor men de tijd niet nam om ze een deftige en leuke naam te geven. 


047 - 452 - 363 - 853

Ik heb zelf eigenlijk 4 hele basic kleuren. Een doorzichtig, een peach, een roze en een rode. Voor elke mood en elk moment dus eentje :) Er zit een lichte geur en smaak aan de lipgloss, maar totaal niet storend voor mij. Omdat de gloss redelijk sheer is van structuur vervagen ze geleidelijk en valt het niet echt op als ze aan het weggaan zijn. De draagtijd is wel niet zo lang. Je moet ze redelijk vaak bijwerken omdat ze niet echt sticky zijn en lang op de lippen blijven. Al bij al vind ik het mooie basic glossjes, maar misschien net iets te prijzig voor wat het maar is. Daarom even een tip, koop ze in de sale! Dan heb je ze voor €10 of soms zelfs minder! Als je ze gewoon koopt kosten ze maar liefst €28,50.

Heb jij ervaring met Dior lipglossjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten