zaterdag 3 augustus 2013

Catrice made to stay longlasting eyeshadow

 
Vandaag heb ik weer enkele budget toppers voor jullie! Zo af en toe ontdek ik weer nieuwe producten bij Catrice of Essence waar ik voordien nooit aandacht aan gaf. Zo was ik onlangs enkele lipsticks aan het swatches toen ik besloot ook maar eens bij de cream oogschaduws te gaan kijken. En ik nam er direct 4 mee naar huis :)
 
 
Deze oogschaduws zijn best wel bijzonder. In het potje en bij het aanbrengen hebben ze een crème structuur, zodat ze heel gemakkelijk te blenden een aan te brengen zijn, maar van zodra ze opgedroogd zijn gaan ze geen kant meer op. Ze doen me een beetje aan de maybelline color tattoos denken of aan de crème oogschaduws van Chanel, maar dan net ietsjes voordeliger ;)
 
 
Er zijn naar het schijnt 6 verschillende tinten verkrijgbaar, maar in mijn kruidvat is er maar plaats voor 4 tinten, dus ik zou niet weten of die twee kleurtjes discontinued zijn. Het zijn allemaal basic en draagbare kleurtjes, misschien had er ook wel een spannendere kleur mogen tussenzitten van mij.
 
 
040 lord of the blings - 060 jennifers goldrush - 070 mauvie star - 080 copper gabbana
 
Ik heb een lichte zilveren kleur, een olijfgroene kleur, een mauve kleur en een koperen kleur. De koperen kleur is niet echt iets voor mij, maar dat komt omdat het niet echt bij mijn huid/ogen past naar mijn mening.
 
 
040 lord of the blings - 060 jennifers goldrush - 070 mauvie star - 080 copper gabbana
 
Zoals je op de swatches kan zien zijn ze allemaal mooi gepigmenteerd. Ze zijn heel creamy en ik vind ze het gemakkelijkst aan te brengen met mijn vingers. Vooral lord of the blings en mauvie star zijn frequent gebruikte kleurtjes, maar jennifers goldrush durf ik ook wel eens boven het halen als ik MAC sumptous olive gebruik. Dan gebruik ik deze cream oogschaduw als basis om de oogschaduw nog wat beter te laten uitkomen.
 
Ik ben zeer grote fan en als er nieuwe kleurtjes uitkomen ga ik ze zeker aanschaffen! Deze cream oogschaduws zijn verkrijgbaar in de drogisterij voor €3,59 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten