vrijdag 19 juli 2013

Garnier hydra match dagcrème

 
Garnier bracht onlangs een nieuw gamme dagcrèmes uit. Mijn favoriete dagcrème van Vichy waar ik al verschillende tubes van heb opgemaakt was weer op, en ik besloot eens iets nieuws te proberen. Ik zag deze staan in het Kruidvat en besloot deze een kans te geven, zeker voor de prijs die je ervoor betaald.
 
 
Er zijn 4 varianten van deze crème. Op die manier kan iedereen een crème vinden die bij zijn huidtype past. Zo is er één voor de droge tot zeer droge huid, de normale tot gemengde huid, de gemengde tot vette huid en tot slot is er nog een crème voor de vermoeide en vale huid. Ik heb een gemengde huid, dus ging het blauwe potje met mijn mee naar de kassa.
 
 
Wat belooft de Garnier Hydra Match?
  • een langdurige hydratatie van de huid
  • een verfrissend effect op je gezicht
  • een zijdezachte huid de hele dag door
Ik heb best wel een lastige huid, want als ik net uit de douche kom zijn mijn wangen en voorhoofd heel droog en trekkerig en mijn neus wordt na enkele uren al vettig. Ook was is een beetje sceptisch om deze crème te gebruiken omdat ik intussen al 2 jaar de vichy normaderm dagcrème gebruik en bij verandering krijg ik vaak acné.
 
 
De structuur van deze crème is een beetje een gel, het is zeer luchtig en gemakkelijk uit te smeren. Het trekt ook snel in de huid wat ik echt wel een pluspunt vind bij een dagcrème omdat ik nooit zin en tijd heb om lang te wachten tot het ingetrokken is. Bij het aanbrengen voelt mijn huid gehydrateerd aan en is het trekkerig gevoel verdwenen. Hij ruikt ook lekker fris en heeft mij sinds ik hem ben beginnen gebruiken, wat nu ongeveer een maand is, nog geen acné bezorgt.
 
Deze crème is zeker een aanrader als je op zoek bent naar een doeltreffende en betaalbare dagcrème. Deze dagcèmes zijn te koop in de drogisterij voor €5,99.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten