donderdag 18 juli 2013

Helena Rubenstein wanted eyes palette

 
Altijd ben ik al voor de palettes geweest. Zo losse oogschaduwkleurtjes gebruiken is niet echt mijn ding. Zelf combinaties verzinnen en zorgen dat ze dan nog mooi matchen is soms best wel een hele opgave. Daarom gebruik ik heel graag palettes met een paar oogschaduwkleurtjes erin die je perfect met elkaar kan combineren. Dit paletteje van Helena Rubenstein kwam ik onlangs tegen in de sale en trok meteen mijn aandacht.
 
 
Het doosje zelf is al to die for; de vorm, de kleurtjes, spiegeltje, gewoon een mooi plaatje! Ik hou zelf van paarse oogschaduw, maar het probleem is vaak dat het net niet perfect genoeg is voor mij. Toen ik zag dat er in dit paletteje een supermooie donkerpaarse kleur zat kon ik het gewoon niet laten liggen.
 
 
De variant die ik heb noemt golden beauty, wat naar mijn mening een perfect passende naam is. Er zit een dieppaarse kleur is, een donkergouden kleur, een roestbronzige kleur en als laatste een champagnekleurige highlighter. Mooie kleurtjes om te combineren dus.
 
 
De oogschaduws zijn mooi gepigmenteerd, vooral de paarse en de gouden. De highlighter geeft niet zo een fel pigment af, maar is wel een mooi kleurtje om op het wenkbrauwbot te gebruiken. De gouden en de bronzige oogschaduw heb ik nog niet veel gebruikt omdat ik deze niet zo mooi vind passen bij mijn oogkleur, maar de paarse kleur is echt dikke love! Perfect om mijn crease mee aan te zetten of een lijntje mee onder mijn oog te trekken.
 
De originele prijs van dit paletteje weet ik niet, maar misschien is hij nog te vinden in de sale bij Ici Paris XL. Ik kocht hem daar voor €15 en kan hem zeker aanraden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten