zaterdag 20 juli 2013

Maybelline color tatoo swatches

 
Ik had al zoveel over deze schatjes gehoord dat ik het niet kon laten om ze uit te testen, en intussen heb ik al een serieuze collectie opgebouwd :) Op youtube en verschillende blogs worden ze echt al een jaar ofzo super gehyped en werden geprezen als goede dupes voor de MAC paintpots. En al grote fan van de MAC paintpots klonk dat dus veelbelovend voor mij. Er zijn denk ik een 8-tal kleuren in het vaste assortiment beschikbaar, maar om de zoveel tijd zijn er ook limited edition kleurtjes.
 
 
Infinite white - Permanent taupe - Eternal gold
 
 
 
Infinite white - Permanent taupe - Eternal gold
 
 
 
 
Infinite white - Permanent taupe - Eternal gold
 
Als eerste 3 zeer neutrale kleurtjes die je perfect alle dagen kan aandoen. Een mooie witte shimmery kleur die supermooi is in de binnenste ooghoek of als highlighter. Dan permanent taupe, dat is de enige matte kleur die van deze color tattoos beschikbaar is. Deze is supermooi om je crease mee aan te zetten of je ooglook net een beetje donkerder te maken. Ook kan je al deze kleurtjes gebruiken als eyeliner. Dan een gouden kleur, deze is een beetje sheer, dus hier moet je wel een paar laagjes van aanbregen om een dekkend effect te krijgen.
 
 
Pink gold - On and on bronze - Purple nurple
 
 
Pink gold - On and on bronze - Purple nurple
 
 
Pink gold - On and on bronze - Purple nurple
 
Een mooie en lieve roze kleur. Ik ben normaal totaal niet voor roze, maar deze kleur laat me niet ziek lijken en is heel mooi te combineren met heel veel kleurtjes. Dan mijn favoriet van al mijn color tattoos, on and on bronze. Deze is door velen serieus gehyped. Een heel mooie neutrale bruine kleur voor alle dagen. Dan een paarse kleur, deze brengt wel een beetje stroef en niet zo egaal aan, met deze kleur moet je echt goed werken en blenden om hem mooi te krijgen.
 
 
Cool crush - Tenacious teal - Blue on by - Immortal charcoal
 
 
 
Cool crush - Tenacious teal - Blue on by - Immortal charcoal
 
 
 
 
Cool crush - Tenacious teal - Blue on by - Immortal charcoal
 
Dan de laatste 4; deze zijn allemaal blauwtinten. Als eerste cool crush, deze zag er in het potje heel mooi duochroom uit, maar jammer genoeg zie je daar in real life niets van, een lichtblauwe kleur met een zilver glansje. Dan een in your face felblauwe kleur die heel leuk is om een lijntje mee onder je oog te trekken of als eyeliner te gebruiken. Dan hebben we blue on by, een heel mooie diepblauwe kleur die mooi dekkend aanbrengt, maar wel ook een beetje stroef. En als laatste hebben we nog immortal charcoal, een donkergrijze kleur die een beetje sheer aanbrengt, maar na een paar laagjes heb je hier ook een mooi resultaat mee.
 
Ik ben echt fan van de color tattoos van Maybelline! Er zijn veel kleurtjes verkrijgbaar, dus voor ieder wat wils. De meeste hebben een mooie dekking en ze blijven echt goed zitten, ze zijn echt vergelijkbaar met de MAC paintpots. Je kan ze gewoon op zichzelf dragen, maar ook als basis om je oogschaduw beter te laten uitkomen.
 
De color tattoos van Maybelline zijn verkrijgbaar in de drogist voor €9,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten