vrijdag 26 juli 2013

Catrice absolute eye colour palettes review

 
Vandaag heb ik een review voor jullie van 2 zeer betaalbare en kwalitatieve palettejes. Namelijk 2 uit het vaste assortiment van Catrice. Ik had er al twee uit een limited edition collectie en die waren me zeer goed bevallen, dus besloot ik er nog een paar andere te kopen. Het zijn neutrale kleurtjes, behalve eentje waarmee je een pop of color aan je ooglook kan geven.
 
 
090 before or afeter eight? - 040 never let me go
 
De palletes bestaan uit een heel strakke en moderne verpakking, wat het zeer kwalitatief en zeker niet goedkoop doet ogen. Je kan direct zien welke kleurtjes je krijgt en het zijn ook altijd kleurtjes die je mooi met elkaar kan combineren in een ooglook.
 
 
040 never let me go
 
 
040 never let me go
 
Toen ik de naam zag moest ik direct aan de gelijknamige film denken. Dit is het meest naturelle paletteje dat in het vaste assortiment zit van Catrice. Perfect voor beginners, maar ook gewoon als je een nude alledaagse look wil. Het bevat een satin creamkleurige highlighter, een koraalkleur met een gouden glitter er in, een satin taupe kleur een een chocoladebruine kleur met een kleine glitter erdoor. Ze zijn allemaal mooi gepigmenteerd en gemakkelijk te blenden, alleen zijn de middelste twee kleurtjes iets lossen qua structuur, dus pas op voor fall-out!
 
 
090 before or after eight?
 
 
 
090 before or after eight?
 
Dit paletteje is nog altijd nude, maar net iets minder safe door de blauwe kleur. Hierin zit geen highlightkleur, wat ik misschien toch wel een beetje mis. De blauwe kleur is perfect om met een mixing medium als eyeliner te gebruiken of om een lijntje onder je oog te trekken. Er zit een bronzinge kleur in die heel mooi is om de crease mee aan te zetten. Verder zit er nog een heel mooie nude basiskleur in die ik de laatste tijd al veel gebruikt heb. En als laatste zit er nog een mooie taupe kleur in om je ooglook net wat donkerder te maken, deze lijkt sterk op de taupekleur uit het andere paletteje alleen is hij een beetje donkerder.
 
Ik ben dus zeker te spreken over deze palletes en kan ze zeker aanraden! Nog een pluspunt hieraan is de prijs, ze kosten maar €4,99 per stuk, dus daarvoor kan je ze zeker niet laten liggen. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten