zaterdag 27 juli 2013

Clinique chubby sticks review + swatches

 
Vandaag heb ik een review voor jullie van mijn favoriete lipproducten; de clinique chubby sticks. Deze zijn de laatste tijd ongelofelijk populair en gehyped door vele bloggers en youtubers. Ik kon natuurlijk niet achterblijven en intussen zou ik niet meer zonder kunnen. Ze zijn de perfecte lipproducten voor on the go, ze zijn voedend, mooi dekkend en handig in gebruik. Wat wil je nog meer?
 
 
Ik heb er in de loop van de tijd zes verzameld, 3 lichtere kleurtjes en 3 heel dekkend kleurtjes. Zo kan ik afwisselen met de make-up die ik draag of de stemming waarin ik verkeer. De sticks hebben de vorm van een stift en zien er heel leuk en vlot uit. Je kan ze heel gemakkelijk naar boven krijgen door onderaan aan het zilveren stukje te draaien, zo hoef je ze niet te slijpen. Ze zijn superromig qua substantie en ze glijden echt over je lippen, ze voelen echt als een gewone lippenbalsem aan, maar dan met een mooi kleurtje!
 
 
Hierboven zie je de kleurtjes geswatched. Hier zie je ze gewoon op mijn arm, maar morgen komt er een filmpje online waarin ik ze op mijn lippen swatch. Als eerste een mooie nude kleur, een echte my lips but better kleur. Dit is echt een kleurtje dat ik onwijs veel draag. Ik kon nooit een mooie nude kleur vinden voor mijn huidskleur, maar deze is echt perfect. Dan heb ik een supermooie kersenrode kleur die echt heel mooi dekt voor een lippenbalsem te zijn. Als ik zin heb ik rode lipstick neem ik altijd deze, deze past echt mooi bij mij en hierbij moet ik niet constant checken of hij er nog wel mooi opzit. Daarnaast terug een superdekkende kleur, een knalroze. Geen barbie roze kleur, maar een mooie felle donkerroze kleur. Daarnaast zit een heel lichte roze kleur die net een klein beetje kleur geeft aan je lippen. Niets overdreven, maar je ziet toch dat je iets ophebt, hetzelfde geldt voor de laatste kleur, alleen neigt deze meer naar het koraal toe. Allebei heel mooie lipproducten voor als je van subtiel houdt. En dan als laatste de voorlaatste kleur, dit is een oudroze tint met een minuscule gouden glitter erdoor. Dit is ook wel een kleur die de meeste mensen zeer goed zal staan, en het heeft terug een zeer mooie dekking.
 
Zoals je kan zien ben ik hier héél enthousiast over, ik kan ze echt aan iedereen aanraden. Ze zijn niet de goedkoopste; €18,80 maar ze zijn het zeker waard! Deze chubby sticks zijn verkrijgbaar bij de parfumerie.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten