dinsdag 23 juli 2013

Kiko sugar matt nagellak

 
Toen ik twee weken geleden in Italië wast kon ik niet anders dan een bezoekje te brengen aan de Kiko waar ik enkele goodies meenam. Waaronder ook deze 2 Sugar mat nagellakjes. Ik was wel al langer benieuwd naar dit soort nagellakjes a la liquid sand van OPI, dus deze belandden al snel in mijn mandje.
 
 
Ik koos voor een azuurblauw en een lila kleurtje, waarvan ik de blauwe direct heb opgedaan. Het is een fel en zomers kleurtje, wat nu wel heel toepasselijk is met het weer hier in België. Pff ik zit nu ik dit artikel aan het typen ben te puffen voor mijn laptop. De structuur van dit nagellakje is heel apart. Als je het aanbrengt is het als een gewone basic nagellak, maar van zodra het opdroogt veranderd het in een suiker/zand structuur. Heel leuk en helemaal niet storend zoals de bolletjes die we ook wel al gehad hebben. Het bleef bij mij perfect een week zitten, dus zeker een aanrader!
 
 
Ik betaalde voor deze nagellakjes €3 of €4 per stuk, ik ben mijn kasticket kwijt, dus kan ik het niet met zekerheid zeggen. Als je een bij een KIKO in de buurt komt, ga dan zeker eens een kijkje nemen bij deze nagellakjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten