vrijdag 3 augustus 2012

Quick H&M tip


Vandaag heb ik even een quick tip voor jullie. Ik liep enkele weken geleden in de H&M en aan de kassa liet ik me weer verleiden tot een aantal leuke goodies waaronder deze wet wipes. Ik had eerder wel eens wet wipes in de H&M zien liggen, maar dan mini verpakkingen met 5 doekjes ofzo. Deze zijn full-size met 20 doekjes erin.


De eerste is met minnie mousse erop en deze ruiken echt übersweet! Maar wel lekker om je handen eens te verfrissen tussendoor. Eerst voelen ze een beetje sticky aan, maar dat gevoel trekt snel weg.


Dan kocht ik er ook nog met Hello Kitty erop. Deze ruiken eerder clean en fris. Niet echt een speciale geur, maar wel fijne doekjes.


Ze zijn te koop in de H&M voor €1,95 maar ik kon ze in de sale kopen voor €1 per stuk.

Gebruik jij soms wet wipes? Heb je aanraders?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten