donderdag 2 augustus 2012

How to recipe: favoriete broodje


Vandaag ga ik eens een super easy receptje met jullie delen; mijn favoriete broodje van het moment! Ik heb het de laatste weken enkele keren gegeten (vliegtuig, panos,..) en besloot om het thuis eens zelf te maken, and guess I'm hooked! Ik maakte die broodje 's nachts, dus sorry voor de crappy foto's. Let's get started!


Wat heb je nodig? Een broodje of course, maar dat staat niet op de foto. Verder philadelphia met look en fijne kruiden, groene persto, rucola en kleine tomaatjes.


Eerst snij je je broodje in twee, like duh ^^


Vervolgens smeer je een laagje philadelphia op je broodje. Je kan ook een andere soort kaas gebruiken, maar ik vind het met philadelphia het lekkerst!


Dan breng je een dun laagje groene pesto aan.


Daarover verspreid je een klein handje verse rucola.


En om af te werken snij je een klein tomaatje in schijfjes en verdeel je die over de rucola.


Het broodje dichtdoen en SMAKELIJK!

Wat is jouw favoriete broodje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten