zaterdag 4 augustus 2012

L'oréal caresse lipsticks review + swatches


Ze liggen al een hele tijd in de winkel, maar ik vond ze altijd net iets te duur voor een drugstore product dus liep ik ze altijd voorbij, tot er enkele weken geleden een leuke aanbieding waardoor ik ze niet kon laten liggen. Ik koos 2 leuke kleurtjes uit, tempting lilac en rebel red.


De lipsticks voelen totaal niet aan als een lipstick, maar als een lipbalsem. Echt de perfecte formule voor mij, want lipstick blijft nooit echt goed zitten. Ze zijn eerder bedoeld voor een jonger publiek, maar ik vind dat iedereen deze kan dragen!


Als je ze aanbrengt lijkt het alsof je een goed gepigmenteerde lipgloss ophebt door de enorme glans van deze lipsticks. Daardoor zou je ook denken dat deze er in geen tijd zouden af zijn, maar dat is absoluut niet waar. De glans gaat na een tijdje weg, maar de lipstick staint als het ware in je lippen waardoor de kleur echt superlang op je lippen blijft zitten.


Links zie je tempting lilac en rechts rebel red.

Rebel red is mijn favoriet van de twee en die draag ik de laatste tijd bijna dagelijks. Het is een heel draagbaar rood kleurtje voor iedere dag. Je ziet er niet te chic uit, en het blijft een lange tijd zitten. Deze lipsticks zijn echt aanraders, bij de volgende kortingsactie ga ik me er zeker nog een paar inslaan!

Heb jij deze L'oréal caresse lipsticks al geprobeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten