zondag 5 augustus 2012

New love: TBS bodybutters


Vandaag ga ik het hebben over de bekendste producten van The Body Shop, hun bodybutters. Ze zijn favoriet van vele mensen. Ik kon niet achterblijven en besloot ze ook uit te proberen. Maar ik vond ze altijd wel vrij prijzig. Normaal zijn ze €15 per stuk, maar ik kon ze in de outletstore van TBS in Roermond kopen voor €7 per stuk, echt een koopje! Dus kocht ik er maar direct twee zodat ik eventjes vooruit kan.


Ik ging voor de pompelmoes en de perzik versie (like duh! :) De verpakkingen zien er heel zomers en fruitig uit, echt leuk om in de badkamer uit te stallen.


Als eerste de pompelmoes versie. Die ruikt echt superlekker. Pompelmoes kan soms een beetje zurig overkomen, maar in deze bodybutter is dat zeker niet het geval. Hij is best wel romig en smeert heel gemakkelijk uit. Hij trekt niet supersnel in, maar maakt je ook niet heel plakkerig. De geur blijft echt lang hangen. Als ik hem 's avonds opsmeer ruik ik hem 's morgens als ik opsta nog.


En dan heb ik ook nog de perzik versie. Zoals je kan zien is die qua substantie totaal anders dan de pompelmoes versie. Dit is echt een "boter" substantie. Redelijk stevig, maar hij voelt toch romig aan en smeert opnieuw gemakkelijk uit. Deze body butters zijn echt heel zuinig in gebruik en de geuren ruiken echt heel puur en fruitig aan. Ik ben fan!

Ben jij ook fan van bodybutters van The Body Shop? Wat is jouw favoriet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten