maandag 6 augustus 2012

Lancôme oogschaduw 502 review + swatch


Tijdens de solden kon ik weer enkele leuke producten op de kop tikken voor weinig geld. Waaronder het Dior lipglossje, 2 Lancôme nagellakjes en een Lancôme oogschaduw. Over die laatste ga ik jullie vandaag wat meer vertellen. Ik hou ervan om tijdens de solden in de overvolle bakken met dure
make-upjes te snuisteren in de Planet Parfum in Gent. Er staan wel 4 dozen vol nagellakjes, bronzers, blush, lipproducten, oogschaduw palettejes,... Echt make-up heaven aan een flinke sale prijs. Ik kan er nooit buitengaan zonder enkele dingen gekocht te hebben :)



Ik wou al langer een oogschaduw van Lancôme proberen. Het doosje en het openschuif systeem spraken me heel erg aan en ziet er best wel luxe uit vind ik. En wat nog beter was was dat het een prachtig kleurtje is. Ik was aan het twijfelen of ik er geen gelijkaardige had (zie onderaan dit artikeltje), maar dat bleek toch loos alarm te zijn. Normaal kost deze oogschaduw €20,45 en ik betaalde er maar €10,23 voor. 50% korting dus.


De oogschaduw zelf voelt echt überzacht aan. Hij heeft enorm veel pigment en is niet korrelig. Het is een soort khaki groene kleur met een gouden glans er doorheen. Echt een mooie crease kleur bij een neutrale look, een beetje mascara en een winged eyeliner erbij and you're ready to go.


Ik dacht dat ik al een gelijkaardig kleurtje in mijn stash had zitten, namelijk sumptious olive van MAC. Een kleurtje dat ik eigenlijk veel te weinig gebruik en ik nu dus weer volop aan het gebruiken ben :p


Bovenaan zie je de Lancôme oogschaduw en onderaan zie je sumptious olive van MAC. Een wereld van verschil zoals je wel kan zien. Lancôme heeft een groene ondertoon terwijl de MAC oogschaduw duidelijk een bruine ondertoon heeft.

Ik ben superblij met mijn nieuwste aanwinst. Heb jij al een Lancôme oogschaduw in je bezit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten