dinsdag 7 augustus 2012

Gorgeousness #3: draagbare rode lipproducten


Vandaag ga ik het weer over enkele mooie beauties uit mijn stash hebben die ik graag met jullie wil delen. Deze keer ga ik het over enkele mooie draagbare rode lipproducten hebben. Perfect om elke dag te dragen zonder er "to much" uit te zien. Ik hou zelf echt van rode lipsticks, maar ik durf ze nooit echt te dragen. Daarom ga ik altijd op zoek naar leuke alternatieven. Je kan bijvoorbeeld een rode lippenbalsem dragen, of de lipstick een beetje shear maken door een lippenbalsem erover aan te brengen. Mogelijkheden genoeg!


V.l.n.r Labello cherry - L'oréal caresse Rebel red - Max Factor flipstick Salsa red - Lush a million kisses lip tint


V.l.n.r Labello cherry - L'oréal caresse Rebel red - Max Factor flipstick Salsa red - Lush a million kisses lip tint


V.l.n.r Labello cherry - L'oréal caresse Rebel red - Max Factor flipstick Salsa red - Lush a million kisses lip tint

Mijn twee grote favorieten zijn de labello en de L'oréal caresse lipstick. Deze draag ik echt bijna dagelijks de laatste tijd. De labello laat mijn lippen er een beetje donkerder uitzien met een licht berry tintje erop en de L'oréal caresse lipstick geeft mij mooie rode lippen zonder er "to much" uit te zien. Het ziet er als een gewone lippenbalsem uit. Als ik uitga draag ik graag de flipstick in salsa red omdat deze een beetje in mijn lippen staint en dus perfect blijft zitten na een paar drankjes. De Lush lip tint brengt een beetje stroef aan, maar met een beetje lippenbalsem eronder is dat probleem direct opgelost.

Wat is jouw favoriete rode lipproduct?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten