vrijdag 24 februari 2012

NOTD leopard


Damn, wat was het lang geleden dat ik nog eens een deftige nail-art had gedaan! :o Ok, wel af en toe eens wat streepjes of bolletjes ofzo of soms ook wel eens een crackle lakje, maar de real deal was toch al wel eventjes geleden. Deze week heb ik er mij weer eens mee bezig gehouden, en ik was eigenlijk best wel blij met het resultaat! ^^



Nagels met luipaard motief! Ik zag het zo vaak op andere blogs voorbij komen, en ik zei altijd tegen mezelf, dit ga ik doen, maar vergat het altijd. Maar ik vind het er echt leuk uitzien! En eigenlijk is het ook best wel simpel om te maken!


Wat heb ik hiervoor gebruikt? Als basiskleurtje een nagellakje uit de nieuwe herôme lijn in de kleur "Lille" een heel mooi gouden kleurtje. In het flesje lijkt het meer bruin dan in real life. En dan verder gebruikte ik nog een zwarte en een geel/gouden tippainter van een nieuw nail-art merk, So easy. Ik heb hier nog een heleboel leuke dingen van, dus met dit merk gaan jullie zeker nog leuke nail-art updates zien! ^^

Heb jij al eens luipaard nagels geprobeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten