donderdag 23 februari 2012

LOTD: keep it natural



Vandaag ga ik jullie een van mijn favoriete ooglooks laten zien. Een heel naturelle look, maar het geeft toch een extra dimensie aan je ogen. Op foto's lijkt het alsof er bijna niets te zien is, maar in real life zie je het toch een stukje beter. Wel jammer dat ik het niet echt mooi op foto heb kunnen krijgen.... :(


Deze ooglook draag ik de laatste weken bijna dagelijks. Ik vind het er gewoon zo mooi uitzien. En meestal draag ik enkel shimmery oogschaduws, maar de laatste tijd begin ik er ook steeds meer en meer matte oogschaduws in te verwerken.


Gebruikte oogschaduws:

* Naked lunch van MAC
* Patina van MAC
* Go van MAC
* Heaven van Too Faced
* Sandy beach van Catrice


Verder gebruikte oogproducten:

* Painterly paintpot van MAC
* Groundwork paintpot van MAC
* zwarte fluidliner van Jouvert
* Shadow insurance van Too Faced
* Jouvert mascara

Draag jij lieft een naturelle look of toch liever een felle?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten