zondag 11 maart 2012

Demak up cotton science review


Hier ben ik dan met de review van enkele producten uit de cotton science lijn van Demak up. Ik heb deze producten nu enkele weken kunnen testen en vandaag deel ik hier graag met jullie mijn mening over. Benieuwd geworden? Lees dan snel verder!



Als eerste de watjes. Ik heb 2 soorten ontvangen, de sensitive dus voor de gevoelige huid en de DUO+ met structuur. Persoonlijk vind ik de DUO+ watjes fijner doordat ze structuur hebben en ze zo beter de oogmake-up weghalen. Maar op zich zijn die voor de gevoelige huid ook heel fijn. Ik gebruik altijd watjes van Demak up omdat deze lekker fijn van structuur zijn en niet uit elkaar vallen of beginnen te pluizen zoals sommige watjes wel doen. Gewoon heel fijne watjes, meer kan ik er niet over zeggen :p


En dan de reinigings producten uit deze lijn. We hebben de reinigingsgel, de reinigingsmelk en de micellaire tonic. De verpakking ziet er heel clean en fris uit. Het enige nadeel vind ik de opening. Ik had liever een pompje ofzo gehad omdat dat zeker bij de lotion een stuk gemakkelijker zou werken. Voor de gel en de melk vind ik dit systeem niet echt een probleem.


De reinigingsgel vind ik het fijnste product van de 3 en dit gebruik ik ook het meest. Je moet deze gel inmasseren op een vochtige huid en dan afspoelen. Wat me ten eerste al opviel was de superlekkere frisse geur, Mmmm, gotta love it! <3 De substantie is niet te vloeibaar, maar ook niet te dik, precies goed. Je hebt ook maar een kleine hoeveelheid nodig voor je gezicht en achteraf voelt je gezicht lekker fris en zacht aan, missie geslaagd!

Als tweede hebben we de reinigingsmelk. Ik moet bekennen dat ik persoonlijk niet zo voor reinigingsmelk ben, maar dankzij deze is dat toch een beetje veranderd en gebruik ik het nu vaker. Hiervan breng ik een kleine hoeveelheid aan op een watje en vervolgens masseer ik het in over mijn gezicht en wordt de make-up vervolgens verwijderd. Achteraf voelt je huid wel nog eventjes sticky aan, maar als ik de lotion aanbreng is dat gevoel weg. Opnieuw dezelfde frisse geur.


En dan als laatste hebben we de micellaire tonic. Dit is de laatste stap voor je een dagcrème gebruikt. Deze breng ik opnieuw met een wattenschijfje aan en geeft je huid echt een boost. Lekker fris. Het enige nadeel hieraan vind ik de opening. Maar ik vind het best wel een fijn product dat ik met veel plezier gebruik!

Zoals je na deze review wel kan horen ben ik best wel enthousiast over deze producten, vooral over de watjes en de reinigingsgel die intussen al bijna op zijn :).

Heb jij deze fijne producten al gebruikt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten