dinsdag 7 februari 2012

Lush a million kisses lip tint


Ben je op zoek naar een mooie rode lipstick, maar eentje die toch tegelijk je lippen voedt en je lippen niet uitdroogt?? Dan heb ik hier het perfecte product voor jou! De A million kisses lip tint van Lush uit de nieuwe valentijns collectie!


Normaal hebben de lip tints van Lush altijd maar een subtiel kleurtje, maar bij deze is het net of je een mooie rode lipstick op hebt! Zo een mooi pigment heeft het. De lip tint komt in een klein tinnetje met een inhoud van 10 gram wat op zich niet zo veel lijkt, maar believe me, a little goes a realy long way! En dit potje is net iets langer dan een jaar houdbaar, maar ik vermoed dat je dit nooit zal opmaken omdat het zo een zuinig product is.


Als je het dekseltje van het tinnetje draait komt de heerlijker rozengeur je al tegemoet. Mmmm! De kleur is echt een supermooie kersenrode kleur. Als je op zoek bent naar een subtiel rode kleurtje zou ik deze toch wel skippen!


Dit is de lip tint geswatched met 1 heel klein veegje, kijk eens hoeveel pigment eraf komt! :o Echt niet normaal! En het fijne hieraan is dat hij gemakkelijk uitsmeerd en heel voedend aanvoelt. Hij blijft ook een stuk langer zitten doen een gewone getinte lippenbalsem. Nog een verschil met een getinte lippenbalsem is dat deze mat is en geen glans heeft. Je moet er van houden, maar je kan evengoed een kleurloze lippenbalsem erover doen of een doorzichtig lipglossje. Naar mijn mening is dit echt een aanrader!

Deze lippenbalsem is nu tijdelijk verkrijgbaar bij Lush voor €9,95. Vinden jullie deze lippenbalsem een yay of een nay?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten