maandag 6 februari 2012

H2O face oasis dual-action exfoliating cleanser


Vandaag heb ik een review voor jullie van de exfoliating cleanser van H2O. Deze zagen jullie al in mijn favorieten filmpje van 2011 terugkomen en gisteren ook in mijn favorieten filmpje van januari. Dus kun je al wel raden dat ik dol ben op dit product! Ik heb deze scrub nu al een tijdje in huis, en ik ga vandaag mijn bevindingen over deze exfoliating cleanser met jullie delen!


Wat zegt H2O zelf over dit product?

Deze innovatieve cleanser is een ware multi-tasker. Naast het weg halen van make-up en onzuiverheden heeft deze ook een ex-foliƫrende werking en vernieuwt deze de opperhuid. Dit zorgt voor een schone stralende en revitaliseerde huid.


De verpakking vind ik ten eerste al een heel pluspunt, doordat het zo'n fel kleurtje is spreekt het ook direct aan om het te gebruiken!

De geur die je tegemoet komt als je de tube opent is een beetje dubbel voor mij, aan de ene kant vind ik het heel fris en lekker ruiken maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat deze geur me aan een of ander wasproduct of schoonmaakmiddel doet herinneren, al kan ik er wel niet opkomen het welke... xs Maar toch vind ik het best wel een lekker en clean geurtje!

Dan het product zelf, het voelt heel zacht aan en bevat heel kleine scrubdeeltjes. Niet te groot, maar ook zeker niet te klein. Perfect om je gezicht mee te scrubben zonder jezelf pijn te doen zoals je bij sommige scrubs wel hebt en ik altijd heel jammer vind. Soms gebruik ik zulke scrubs dan wel voor mijn lichaam te scrubben. Je brengt de scrub aan op een vochtig gezicht en vervolgens masseer je het in cirkelvormige bewegingen in gedurende 30 seconden tot een minuutje. Dan spoel je het af, en, tada, een zijdezachte huid zonder mijn huid uit te drogen!

Ik ben echt fan van dit product! Ik zit nu al over de helft van mijn tube en ik weet zeker dat deze snel op zal zijn omdat ik er zo van hou!

Je kan deze scrub kopen in de webshop van H20 tijdelijk voor €21,60 ipv €24! Dus wees er snel bij! Wat is jou favoriete gezichtsscrub?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten