woensdag 8 februari 2012

Lush Love potion massagebar



Nog een product uit de nieuwe valentijns collectie van Lush is deze massagebar die de naam "Love potion" draagt. Een liefdesdrankje voor deze speciale dag. Best wel goed gekozen dus. Maar vind ik de rest ook zo goed aan deze massagebar? Lees snel verder om dat te weten te komen!


Look how cute! Wel jammer is dat bij mij het flesje niet zo mooi afgewerkt is. Wat bij de andere wel mooi gedaan is, maarja, dat kan gebeuren he! ^^


Deze massagebar zou normaal naar appel en kaneel moeten ruiken, maar eerlijk gezegd ruik ik hier helemaal niets van! Jammer, want ik ben echt dol op appel en kaneel. Waar hij wel naar ruikt is citrus. En dat vind ik ook wel heel lekker ruiken. Als ik hem over mijn huid masseerd smelt hij een beetje door mijn lichaamswarmte en kan je de olie zo inmasseren. Het laat een vettig laagje achter dat tot ongeveer een half uurtje daarna blijft. Best dus dat je deze massagebar 's avonds gebruikt of 's morgens als je veel tijd hebt. De geur blijft ook heerlijk lang hangen. Als ik 's morgens wakker wordt ruikt ik de lekkere citusgeur nog!

Je kan deze massagebar tijdelijk bij Lush verkrijgen voor €10,95. Heb jij al eens een massagebar van Lush geprobeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten