donderdag 9 februari 2012

MAC mineralize blush in Gleeful


Ik heb er weer een nieuwe favoriet bij van MAC! Een supermooie mineralize blush uit het vaste assortiment van MAC, namelijk Gleefull. Ik heb enkele maanden aan een stuk andere favoriete blushes van MAC gehad, maar sinds ik deze heb heb ik nog geen enkele dag een andere blush gebruikt, dat wil veel zeggen he! ^^



Ik heb geprobeerd om de kleur zo goed mogelijk over te brengen op foto, en het is me gelukt! Deze blush heeft echt een megamooie gouden glans. Doordat de mineralize blushes enkele uren in een oven gebakken zijn geven zo heel veel pigment af. Pas dus op bij het aanbrengen! Je brengt het best heel licht met een blushkwast aan of met een stipplingbrush. De blush is ook redelijk poederig, dus gaat er best wel veel product verloren bij het aanbrengen, but who cares, I love it! ^^


Hier heb ik de blush heel fel geswatched zodat jullie de kleur goed kunnen zien. Gorgeous colour he? Als je eens bij de MAC passeerd moet je deze blush zeker eens laten aanbrengen door een MUA om te zien of deze blush je ook staat!

Deze blush is te verkrijgen bij de MAC counters en stores voor €22. Hebben jullie al MAC blushes geprobeerd? En wat zijn jullie aanraders voor mij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten