donderdag 17 november 2011

NOTD polkadots




De laatste tijd kom ik er niet vaak meer toe om aan nail-art te doen. Meestal doe ik gewoon een simpel lakje of een lakje met een crackle erover. Niet te veel, zonder poespas. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze niet opvallen :p Dit weekend vond ik het weer eens tijd om iets leuks op mijn nagels te doen, en dit is het resultaat geworden. Als basis bracht ik een nude-kleurige nagellak van Elf aan en dan heb ik stipjes gezet met 4 verschillende kleurtjes nagellak. Ik heb ze gemaakt met een saté-prikker, omdat ik zelf geen dotting tool heb. Dit vind ik eigenlijk ook best wel fijn werken.


China glaze stong adhesion base coat - Hema shine top coat - Elf "desert haze"


Models own "Garnet" - Models own "Vintage pink" - Elf "Punk purple" - Pronails "258"

Ik vind dit zelf een heel leuke en simpele nail-art. Heel gemakkelijk en ik verzeker je dat iedereen deze zonder problemen zou moeten kunnen namaken!

Wat vinden jullie van deze NOTD?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten