vrijdag 18 november 2011

Illamasqua Theatre of the nameless review+swatches


Vandaag ga ik het over 2 producten uit de Theatre of the nameless collectie van Illamasqua hebben. I know, ik schaam me diep. Ik heb deze producten al een heeeeeele tijd in huis, maar door het weinige bloggen van de laatste tijd kwam het er niet echt van. In de theatre of the nameless collectie zitten enkele mooie nagellakjes, blushes, cream pigment, pigments, lipglosses,....



Als eerste het cream pigment in de kleur "Depravity". De cream pigments van Illamasqua komen in een mooi vierkant doosje met een soort cream oogschaduw erin. Het zijn super gepigmenteerde producten die je kan gebruiken als oogschaduwbasis, oogschaduw, blush, lipproduct,... Depravity is een unieke kleur die tussen het roze en het paars inzit. Speciaal....


Wauw, zo een pigmentatie! Het enige nadeel hieraan vind ik dat de substantie een beetje stroef is om uit te smeren. Verder blijft hij goed zitten zonder te creasen. Het is geen kleurtje dat ik elke dag zou dragen, maar wel leuk om bij een speciale gelegenheid als oogschaduw, blush,.... te gebruiken. Verder zit er in deze collectie nog een cream pigment die toch net ietsjes draagbaarder is.



Toen ik deze lipgloss zag moest ik toch wel eventjes slikken. Ok, ik heb lipglossjes in alle kleuren, zelfs paars en blauw... Maar groen, dat had ik toch nog niet gezien. Deze beauty draagt de naam "Violate". Maar eigenlijk is het best een gaaf kleurtje toch? Het is een soort mosgroene kleur met shimmer erin. Op de verpakking staat sheer gloss. Maar zo sheer is deze niet hoor. Hij is best dik en gepigmenteerd. Doordat hij zo dik is is hij niet gemakkelijk om aan te brengen, het vereist toch een beetje oefenen. De applicator is schuin plastic afgesneden waar een gaatje inzit. Dus je moet op de lipgloss duwen om het product eruit te krijgen. 


Wauwie, toch wel een beetje een scary kleur. Niet echt mijn ding :p ik denk ook niet dat deze bedoeld is om gewoon overdag te dragen maar voor een speciale gelegenheid of voor een shoot ofzo. Daarvoor lijkt hij me perfect!

Wat vinden jullie van deze producten? Yay or nay?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten