woensdag 16 november 2011

Erth minerals review+swatches


Ik ben niet zo voor de losse poedertjes en losse oogschaduws, maar heel soms, kunnen ze toch een plaatsje in mijn hart veroveren. En dit gebeurde ook met de producten van Erth minerals.... Vandaag laat ik ze graag eventjes aan jullie zien.


Posey blush: Our newest mineral blusher in a fabulous pink with gold shimmer.


Toasted bronzer:
A flat, soft version of our Warm bronzer. Think golden tanned skin. Soft & no extra shine.


In het potje zit 4 gram, wat toch een behoorlijke hoeveelheid is in vergelijking met bijvoorbeeld een MAC blush (6 gram). Er zit een speciaal ziftertje op dat je kan dichtdraaien zodat je het product ook zonder problemen kan meenemen. Hierboven zie je de swatches. Ik heb ze express licht gewatched, zo zie je hoe de producten eruit zien op mijn huid. In deze mate gebruik ik ze ook. De blush is een hele mooie roze tint met gouden glittertjes erin. Deze breng ik met een synthetische blushkwast met zachte haartjes aan, dit werkt het best bij dit losse poeder. De bronzer vind ik echt super! Het is een perfect kleurtje voor mij. Hij bevat geen shimmer en geeft een heel mooi effect. Net ietsjes bruiner nu de winter er weer aankomt! Deze zit sinds ik hem hem in mijn daily routine!



Deep purple oogschaduw:
A deep purple with smokey undertones. Pearlescent.


Olives oogschaduw:Think olives! Olive green, with smokey undertones. Pearlescent.     


Earth oogschaduw: A light, earthy brown. Pearlescent.


Zien ze er niet schattig uit in de potjes? De potjes bevatten twee gram oogshaduw, wat meer is dan bijvoorbeeld een MAC oogschaduw (1,3 gram). Best wel een goede hoeveelheid dus. Hou er wel rekening mee dat je bij losse oogschaduws altijd wel net ietsjes meer product gebruikt en je ook meer kans hebt om product te verspillen door fall-out. De oogschaduws hebben allemaal een prima pigment. Ik heb ze aangebracht met een oogschaduwbasis en een stevig oogschaduw kwastje. De oogschaduws zijn lekker zacht en mooi blendbaar. Je kan beter enkele dunne laagjes aanbrengen ipv 1 dikke laag om minder product te verspillen. Het zijn stuk voor stuk mooie kleurtjes, vooral de groene en de bruine kleur, love it <3!

De blush en de bronzer zijn verkrijgbaar voor $14,00 per stuk en de losse oogschaduws voor $7,00 per stuk. Neem zeker eens een kijkje in de webshop van Erth minerals, ik verzeker je dat je prachtige producten zal tegenkomen. Ik ben huge fan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten