maandag 14 november 2011

MAC pro longwear lipstick "Dress it up"


Al een hele tijd geleden kwam de Styledriven collectie van MAC uit met daarin de pro longwear oogschaduw, pro longwear lipsticks en pro longwear lipglosses. Mocht je deze gemist hebben, geen probleem, want al deze producten zitten nu ook in het vaste assortiment. Vandaag ga ik jullie een pro longwear lipstick uit deze collectie laten zien, de pro longwear lipstick in de kleur "dress it up".


De lipstick zit in dezelfde ronde verpakking als de sheen supreme lipsticks, het enige verschil is dat deze huls mat is terwijl die van de sheen supremes glanzend is. Hij ligt gemakkelijk in de hand en ziet er degelijk uit.


De kleur dress it up is een barbie-roze kleur. Een kleur die toch niet zo gemakkelijk te dragen is, al zeg ik het zelf. Bij het aanbrengen brengt hij redelijk stug aan, en je moet toch opletten van velletjes, want bij deze formule zijn die toch net ietsjes meer zichtbaar dan bij een voedende lipstick. Hij blijft wel goed zitten, dus hij is zijn naam pro-longwear waardig!


Hierboven een full-face foto waar ik deze lipstick draag. Op zich vind ik hem wel staan bij mij, maar het is toch niet echt een kleurtje dat ik snel zou dragen. Ik draag toch liever lipsticks met een warmere ondertoon in zich. Al zitten er wel nog een aantal mooie kleurtjes in deze collectie die ik toch nog eens van dichtbij wil gaan bekijken.

Voor €20 kan je deze lipstick bij de MAC vestigingen kopen. Mocht je toch niet zo voor het roze zijn, niet getreurd, er zitten nog een heleboel andere mooie kleurtjes in deze collectie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten