zondag 13 november 2011

Jouvert cosmetics lipsticks review+swatches


Vandaag heb ik mijn tweede review van Jouvert cosmetics voor jullie, namelijk over enkele lipsticks van dit merk. Ik heb ook nog 2 lipglossjes en enkele oogproducten, maar die komen in een latere review nog aan bod. Ik ben over het algemeen heel enthousiast over dit merk. Het is een merk dat nog niet zo bekend is, maar dat zijn opmars aan het maken is. Ik denk dat het binnenkort wel zijn plaatsje op de beauty-markt zal veroveren!


De lipsticks komen in de intussen al voor mij welbekende Jouvert verpakkingen; de paarse doosjes. De huls van de lipsticks zijn vierkant, zo kunnen ze niet van de tafel rollen als je het ergens neerlegt. De huls ziet er zelf redelijk simpel uit, misschien zelfs een beetje te simpel. Ik vind het redelijk cheap aanvoelen. De bovenkant is doorzichtig, zodat je direct de kleur van de lipstick ziet, leuk detail!


De lipsticks hebben niet de vorm die de meeste lipsticks hebben, de lipsticks zijn langs beide kanten bol. Toch maar een beetje apart... Als je ze aanbrengt voelen ze heel voedend aan, een beetje zoals een lippenbalsem. Ze glijden echt over je lippen. Ze voelen een beetje aan als een tinted lippenbalsem. Een balsem met een kleurtje. De pigmentatie van de eerste 3 is daardoor ook wel redelijk sheer, wat voor mij persoonlijk geen probleem is, want door deze formule ga je ook niet snel velletjes zien en blijft het ook wel best lang zitten. De formule van de laatste lipstick is toch net iets anders. Deze is veel stroever en creamy. Deze vind ik eigenlijk niet zo gemakkelijk aanbrengen als de andere. Wel is deze een stuk dekkender.


Hierboven zie je de swatches. De eerste 3 zijn zoals je wel kan zien redelijk sheer en een beetje glossy. De laatste heeft veel meer pigment en is best wel een donkere en moeilijke bruine kleur. De eerste is absoluut mijn favoriet. Deze heeft ook vorige maand in mijn favoriete make-up producten van de maand gezeten, die heb ik best wel veel gedragen.

Deze lipsticks kosten €14,50 per stuk en zijn verkrijgbaar in 6 tinten. Neem zeker eens een kijkje in de webshop, want daar zul je zeker nog meer leuke producten ontdekken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten