dinsdag 15 november 2011

Budget tip! Cirkel sjaal Hema!


Vorige week konden jullie in mijn fashion haul al deze prachtige sjaals voorbij zien komen. Ik vind ze persoonlijk echt heel fijn, dus wil ik jullie toch deze budget tip laten zien. Ik had zelf al een cirkel sjaal van de H&M, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik deze van de Hema toch nog stukken fijner vind!


Ik kocht hem in 3 kleurtjes. Ik ben achteraf in de Hema bij ons in de buurt nog eens gaan kijken, en daar was enkel nog een gespikkelde, die ik misschien ook nog wel eens ga gaan kopen denk ik, maar ik had toch ook nog graag de rode gehad. Ik kocht hem in het wit, donkerbruin en blauw, alledrie kleurtjes die perfect zijn voor de winter en gemakkelijk te combineren zijn. En zerker voor die prijs! Ze kosten maar €5 per stuk! Je kan ze 2 keer rond je nek doen en ze zijn echt superwarm! Het begint toch al ferm koud te worden buiten, dus deze komen heeeeel goed van pas nu!




Mocht je binnenkort eens bij de Hema passeren, neem dan zeker eens een kijkje bij deze sjaals, want voor €5 kan je ze gewoon echt niet laten liggen! Hebben jullie ze al gespot?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten