zaterdag 19 november 2011

Love the look #2

Hier ben ik weer met een "Love the look" update. Ik begin echt verslaafd te geraken aan lookbook! Ik zit er bijna elke dag op om mooie looks te bekijken, ze geven zo veel inspiratie, en.................... ze zorgen voor een veel te lange wishlist! :p


Gotta love the lederen broeken/leggings. Zoals je in de rechter sidebar al wel kon zien staat er ook eentje op mijn wishlist. Prachtig in combi met een wit lang shirt en het faux bonten vestje <3


Nog wishlist stuff is een kleurrijke poncho. Ik heb gezien dat er een mooie in de party collectie van de H&M zit, dus daar ga ik zeker eens naar gaan kijken!


Echt waar, dit is mijn nieuwe liefde, die MOET ik gewoon hebben. Deze mantel is zoooo gorgeous! :o


Dit ziet er zo mooi en chic uit, echt een supermooie en classy combinatie!


A-line rokje + oversized shirt+ kniekousen = prettynesssss!


Ik ben echt op zoek naar een mooi kanten jurkje zoals hierboven. Ik vind het echt prachtig gecombineerd met de burgundy panty's!


Red pants, gestreepte t-shirt en blauwe blazer. Heel classy, maar blijft echt mooi!


Jaaaaaa, blousjes met strikjes, me likey!


Cross t-shirt staat ook op mijn wishlist. Heb ik al zo vaak op lookbook zien voorbijkomen, en nu wil ik er ook eentje ^^ + megaschattige Marc Jakobs flats!


Hebben jullie al ooit zo'n schattige pumps gezien? Omg, als ik die in de winkel zou zien staan zou ik ze direct kopen, zie dat cute strikje... :o

Again, kanten jurkje, de witte versie lijkt me het mooiste...

Hebben jullie ook zo'n lange wishlist?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten