zondag 20 november 2011

NOTD Some more stripes please!


Vandaag heb ik snel snel een NOTD voor jullie. Ik heb het echt enorm druk de laatste weken. Het zijn de laatste twee weken voor mijn examens en alle leerkrachten krijgen het dan in het hoofd om allemaal op diezelfde twee weken toetsen te geven, dus you can imagine how much work I have :(



Deze NOTD heb ik voor het moment op. Ik zag deze ergens op internet voorbijkomen, maar dan ipv ruitjes heb ik streepjes genomen. Ik vind het een leuke combinatie met het oudroze en het zwart en dan de zwarte french manicure tip. De streepjes heb ik gemaakt met een imageplate van essence. Om ze allemaal met de hand te zetten zou het een lang werkje zijn :p. Het roze lakje is er eentje van Pronails in de kleur 258 en de tippainter is een zwarte van Herôme.

Wat vinden jullie van deze NOTD?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten