zaterdag 12 november 2011

MAC prep+prime transparant finish powder


Ik ben altijd dol geweest op mijn E.L.F transparant face powder. Alleen was daar 1 minpuntje aan, en dat is dat het in losse vorm is. Dus in een grote pot die je helemaal niet gemakkelijk kan meenemen zondar dat je hele tas onder het poeder zit. Over de transparante finish poeder van MAC hoorde ik altijd goede dingen, maar ik wou hem express niet kopen om diezelfde reden, omdat hij enkel in losse vorm bestond. Maar het lijkt alsof MAC mijn geklaag daarover gehoord heeft en heeft nu sinds kort dit fantastische poeder ook in vast vorm, amazing! Die moest ik dan ook direct hebben, en ik heb er vanaf de moment dat ik hem heb nog geen seconde spijt van gehad!


De verpakking vind ik echt heel mooi. Het zit in een glanzend zwart doosje vol met groene en paarse glitters. Dat komt trouwens in alle producten van de prep+prime lijn terug. Er is maar 1 kleur van dit poeder, en dit matcht iedereen. Het ziet er in de pan wit uit, maar zodra je het aanbrengt versmeld het als het ware met je huid en wordt het doorzichtig.


Bij een gewoon poeder zie je het altijd een beetje op je huid zitten vind ik, maar dit poeder zie je echt absoluut niet zitten. Het fixeerd mijn make-up, daarmee bedoel ik dus dat alles gedurende de dag mooi op zijn plaats blijft zitten en tegelijk matteerd het mijn gezicht. Ik heb zelf altijd een heel vettige T-zone, dus dat is wel handig voor mij. Doordat het in een compacte vorm is is het handig om mee te nemen en tussendoor eens bij te poederen. En als leuk extraatje zit er nog een spiegeltje in, altijd handig! Je hoort het, ik ben fan! ^^

Je kan dit geweldige poeder bij de MAC vestigingen kopen voor €22, wat redelijk prijzig is, maar het is het zeker waard en je doet er ook wel een tijdje mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten