dinsdag 2 augustus 2011

Uitslag winacties!

Ik weet dat het al enkele dagen stil is op Pretty in pink, dat komt door internet problemen. Vandaag is de eerste dag dat het internet een beetje werkt, dus zet ik maar direct de winnaars van de 3 hoofd winacties online. De winnaars van de kleinere winacties krijgen een mailtje met daarin het bericht dat ze gewonnen hebben. De winnaars van de 3 hoofd winacties krijgen ook een mailtje van mij!


Wie kan binnenkort €25 besteden in de fantastische webshop van Sans-online???




Wie kan zich binnenkort opmaken met deze amazing kwastenset van Sigma???



En wie zal nooit meer te laat komen op zijn afspraak dankzij deze Triwa fuxy azura???


Gefeliciteerd meiden! Jullie hebben allemaal een mailtje van mij gekregen! Gelieve zo snel mogelijk jullie adres naar me te mailen (binnen de week) anders kies ik een andere winnaar! Ik weet van 1 winnaar dat ze op reis is, dus zij blijft de prijs behouden. De andere winnaars mogen ook een mailtje van mij verwachten en daarvoor gelden dezelfde regels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten