vrijdag 5 augustus 2011

MAC lipglass: Prrr


Vandaag heb ik een review voor jullie over mijn eerste lipgloss 'lipglass' van MAC. Ikzelf ben niet zo'n fan van lipgloss, maar ik denk dat dat door deze prachtige beauty wel een beetje veranderd is! Sorry voor de blurry foto hierboven xs


De lipgloss komt in een mooie verpakking met een zwarte glanzende dop en een doorzichtige houden zodat je de kleur perfect ziet zoals hij in real life is en zodat je perfect kan bijhouden wanneer hij op zijn einde komt. Ik vind het echt wel een mooie, maar classy verpakking!


Dit is de applicator; een schuin afgesneden kwastje zodat je perfect in de hoekjes kunt. De applicator neemt het product perfect op en brengt het mooi egaal aan op je lippen.


Dit is de swatch; een koraalkleurige lipgloss met een mooie gouden sheen erdoorheen. Echt een mooi neutraal kleurtje dat toch nog net dat ietsjes meer geeft aan je lippen. Over een lipstick of gewoon op je lippen, het geeft beide een mooi resultaat!


Hierboven heb ik de lipgloss puur natuur op, daarmee wil ik zeggen dat ik er geen lipstick ofzo onder heb. Je ziet dat het een mooie sheen aan je lippen geeft en net dat ietsjes meer. Hij is redelijk plakkerig, wat ik wel een voordeel vind omdat hij dan lang blijft zitten.

Deze lipgloss is te koop bij de MAC verkooppunten voor €17. Hebben jullie ervaring met MAC lipglasses? En hebben jullie aanraders?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten