donderdag 28 juli 2011

Ici paris XL eye makeup remover


Vandaag ga ik jullie mijn favoriete oog make-up remover laten zien. De eye make-up remover van Ici Paris XL. Deze bestaat uit 2 delen; een waterachtig deel en een olie-achtig deel. Je moet deze dus eerst schudden zodat beide delen gemengd worden.


Deze oogmake-up remover is geschikt voor gevoelige ogen (like me) en kan ook gebruikt worden voor waterproof make-up. Je doet een heel klein beetje van deze remover op een wattenschijfje en je wrijft ermee over je ogen. Bij mij is een keer meestal zelfs genoeg! Alles is weg. Zelf een heftige ooglook haalt hij weg, en of course waterproof make-up ook!


Normaal gezien worden mijn ogen altijd heel rood na het gebruiken van oogmake-up remover, maar hierbij dus niet! En mijn ogen zijn na gebruik helemaal niet vettig, echt een heel fijn product!

Je kan deze oogmake-up remover voor enkele euros kopen bij de Ici Paris XL. Echt een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten