donderdag 18 augustus 2011

New song Jessie J - I love love love it!!!!

Jessie J vind ik echt een super zangeres! Ze is eigenlijk nog niet zo heel lang bekend, but I love her! Eeen week geleden kwam een nieuw liedje van haar op Youtube; who's laughing now. Deze keer is het eens een persoonlijk liedje. Ik denk dat het een terugblik is naar haar jeugd. Ik vind het perssoonlijk een heel sterk en leuk liedje. Ik heb het al superveel beluisterd en het staat in mijn yt-favorieten.


Maar niet alleen het liedje is leuk, ook de make-up. Niet zozeer van Jessie zelf, maar van de blonde vrouw die in het liedje voorkomt. Ik heb hieronder enkele tutorials voor jullie.



Deze van Looksbysharon vind ik persoonlijk de leukste! Maar dat zal wel komen omdat ze een Nederlandse is ^^





 

Wat vinden jullie van dit liedje? En van de make-up of course XD ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten