woensdag 17 augustus 2011

MAC Art Of Powder collectie


En vandaag heb ik het voorlopig laatste persbericht voor jullie. Deze prachtige collectie komt in oktober uit in geselecteerde MAC counters over de wereld. Daarom twijfel ik een beetje dat ze in Belgiƫ verkrijgbaar gaan zijn, misschien in Nederland, ik heb nog geen verdere informatie. Deze collectie bestaat uit 3 prachtige palletes. Eentje is een highlighter, eentje een blush/bronzer en eentje een oogschaduw palette. Vooral het oogschaduw palette lijkt me prachtig! Al vermoed ik wel dat er een groot deel overspray van zal zijn :(



highlighter


blush/bronzer


eyeshadow palette

Omg, zijn die palettes niet vette eye-candy? Vooral het oogschaduw palette. Ik ga er geen van kopen. Ze lijken me iets te duur en ze zijn gewoon te mooi om te gebruiken, meer een collecters item vermoed ik.

Wat vinden jullie van deze collectie? Zijn jullie aan het kwijlen voor jullie scherm?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten