maandag 8 augustus 2011

L'oréal paris solar expertise


Ik weet dat we het nu niet echt meer nodig hebben, maar hier ben ik nog eens met zonnebeschermingsproducten! Zelf heb ik nog een beetje een tintje van Italië, en dit zorgt er ook voor dat mijn kleurtje net ietsjes langer zichtbaar blijft ^^ De beschermende olie van L'oréal Paris solar expertise. Ze zijn verkrijgbaar in 3 factoren; 15 en 20 voor een gemiddelde bescherming en voor de mensen die dus al een kleurtje hebben of gemakkelijk bruinen en 30 voor een hoge bescherming en dus voor de bleke mensen, zoals ik! ^^

De verpakking ziet er heel zomers en bronzy uit, me likie! <3 Het is een spuitverpakking, dus geen geknoei meer. Zoals de naam van het product al wel laat verklappen is het een olie. Deze olie beschermd tegen de zon, geeft je een mooie glow en helpt je je gebruinde huid langer bruin te houden. Je spuit enkele sprays op en smeert dat goed uit. Zoals je zal zien trekt deze olie niet in, wat wel een beetje logisch is. Doordat de olie op je huid blijft liggen ben je ook veel langer beschermd dan met een gewone zonnecrème. Je moet je dus veel minder vaak insmeren omdat je na een paar uur nog altijd de olie op je huid ziet/voelt liggen. Iedereen kent wel het mooie plaatje op een tropisch eiland van die glanzende lichamen in de zon? Wel, met deze olie bereik je hetzelfde! Je huid heeft een mooie glow en laat je er toch net een beetje zomerser uitzien ^^ Ook bruin ik met deze olie toch net ietsjes gemakkelijker dan met zonnecrème. Normaal bruin ik amper, ik blijf normaal altijd wit, maar nu ben ik toch een beetje bruiner door deze olie!

Voor de SPF 15 variant betaal je €13,99 voor de SPF 20 betaal je €14,99 en voor de SPF 30 €14,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten