dinsdag 9 augustus 2011

First impression wishlist MAC me over



MAC komt op 3 september weer met een hele leuke en uitgebreide collectie! Voor deze collectie zochten 6 mensen die het gezicht hiervan zouden zijn. Geen modellen, maar gewone mensen. Mensen van verschillende leeftijden, huidskleuren,.... Een heel leuk inititatief! Deze collectie zal maar liefst uit 51 producten bestaan!!! Op Temptalia.com staan al enkele swatches online, en er zijn al enkele producten die hoog op mijn wishlist staan. Waarschijnlijk zullen er nog wel meer dingen bijkomen, maar deze wil ik graag al eens met jullie delen. Het enige wat ik al weet is dat mijn portemonnee daar niet mee gaat kunnen lachen XD.





Als eerste een prachtige lipstick in Oh oh oh. Toen ik de foto zag van de tube dacht ik dat het echt een kakkleur ging zijn. Sorry voor mijn taalgebruik, maar zo ziet het er echt uit! Ik begrijp niet hoe zo'n lelijke bruine kleur zo'n mooie roze/paarse kleur met gouden shimmer kan worden! Het is een lustre finish en daar hou ik wel van, lekker sheer en moisturizing, love it!





Als tweede het Lady grey palette. Toen ik de swatches zag, dacht ik "mooi", maar was ik niet zo overtuigd. Maar door de ooglook van Christine is mijn mening helemaal veranderd! Zo mooi! En ik heb nog steeds geen quad van MAC. Ik ging die uit de Cham pale collectie kopen, had hem gereserveerd, maar op het laatste moment afgebeld omdat ik het toch een beetje duur vond. En eerlijk, daar heb ik nog steeds dik spijt van! :( En deze lijkt me een waardige vervanger! ^^



En dan als laatste de shadestick in Butternutty. Een shadestick kan je als oogschaduw of als basis gebruiken. Butternutty lijkt me een mooie alledaagse kleur met toch dat ietsjes extra. Ook lijkt me het een hele mooie kleur om als highlighter te gebruiken onder mijn wenkbrauwen of op mijn jukbeenderen. Lijkt me echt een mooi product! ^^

Foto's van Temptalia.com

Binnenkort komt er waarschijnlijk nog een volledige overview van deze collectie voor hij uitkomt. Spreekt deze collectie jullie ook zo aan? Of laten jullie hem aan jullie voorbij gaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten