maandag 11 juli 2011

Winactie 6: nail-art pakket twv €15 van papapa.nl!


Ja ja ja! Hier ben ik weer met een supergave winactie voor jullie! Waarschijnlijk hebben jullie allemaal al wel van de superleuke webshop papapa.nl gehoord? Dat is een webshop vol leuke (en goedkope!) nagel spulletjes en make-up. Neem zeker eens een kijkje, je zal het je niet beklagen! Ze hebben leuke merken zoals Safari, Art de Lautrec,... en veel meer! En het leuke is dat ik een nail-art pakket twv €15 mag weggeven aan jullie! Wat erin zit blijft nog een verassing!

Wat moet je doen om aan deze winactie te kunnen deelnemen?

*Laat in de comments achter waarom jij moet winnen.
* Volg papapa.nl op twitter. Klik *hier* en zet je account in de comments.
* Volg mij op Bloglovin' en like dit artikel  *klik*
* Abbonneer op mijn YT *klik* en zet je account in de comments.
* Volg mij op Twitter *klik* en zet je account in de comments.

* Voor een extra kans om deze set te winnen vraag ik om deze tweet te retweeten en de link in de comments te plaatsen.

"RT: Ga naar http://www.prettyinpink.tk en maak kans op nail-art set twv €15 van @papapanl ! @prettyinpink_AV"

* En wil je nog meer kans maken op deze nail-art set? Maak dan overal bekend dat er winacties zijn op Pretty in pink bv op je blog,.... En plaats de link in de comments.

Allemaal veel succes! Deze winactie loopt tot eind juli. Begin augustus krijgt de winnaar een mailtje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten