vrijdag 8 juli 2011

Beauty haul


Zo, vandaag heb ik weer eens een gewoon artikeltje voor jullie. Het is weer vakantie, dus ik heb weer alle tijd om te gaan shoppen. Eigenlijk niet, want ik heb het megadruk voor de moment met mijn vakantiejob, maar shoppen is ontspannend xp. En de solden zijn ook weer begonnen dus heb ik een paar leuke dingen op de kop kunnen tikken. Dit is mijn beauty haul van de afgelopen week en mijn fashion haul komt binnenkort ook nog online. Dat is a lot more xp.


Als eerste mijn eerste Dior product. Ik was aan het twijfelen tussen dit lakje of een pretty roze lipgloss, maar koos toch voor het lakje. Look how pretty! ^^ Ik kocht dit bij de planet parfum in Luik voor ongeveer de helft van de prijs.


Dan kocht ik donderdag (gisteren) in de Inno in Gent nog deze gorgeous lipstick van Lancôme. I'm in love, really! Het is echt zo'n pretty colour en ik weet hem zeker dat ik hem mega vaak ga dragen! Ik kocht hem voor de helft van de prijs. Want voor de volle prijs is hij way to expensive! Je kan er bijna 2 Mac lipsticks voor kopen! :o

Dan ging ik nog naar de Mac achter een leeg oogschaduwpalette voor 15 refills in te steken. Khad al een paar refills en ik heb gisteren ook nog 4 Mac oogschaduws gedepot. handig zo'n palette! Btw, het zijn geen 2 palettes, de achterste is het doosje ^^



En dan kocht ik ook nog 2 refills voor in mijn palette; Go en Sumptious olive. Allebei twee gorgeous kleurtjes. Echt aanraders!

Hebben jullie de laatste tijd nog veel leuke beauty dingen op de kop kunnen tikken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten