donderdag 14 juli 2011

Winactie 7: Cosmeticastunter!


Vandaag heb ik weer een leuke winactie voor jullie! Hierna heb ik er denk ik nog 2, dus hou pretty in pink zeker in de gaten de komende weken! Deze keer zijn het enkele producten van Cosmeticastunter! Ik denk dat iedereen al wel om de oren geslaan is met reviews van producten uit deze mega goedkope webshop vol met fijne merken! Ik kreeg 3 producten ter beschikking gesteld die ik kort met jullie ga overlopen.


Als eerste een prachtig lakje van Safari. Safari is echt een superfijn merk met supermooie kleurtjes. Ik heb zelf ook een mooi lakje van Safari, and I love it!


Ten tweede een heel mooie oogschaduw van RImmel die me perfect lijkt als een mooie highlighter of een all over the lid kleurtje!


En dan ten laatste een prachtige lipstick van Rimmel die echt superlekker ruikt, Mmmmm!

Wat moet je doen om kans te maken op dit leuke setje?

*Laat in de comments achter dat je meedoet.


*Abbonneer op mijn YT-account *klik*
*Volg Pretty in pink op bloglovin' en like deze post *klik*

*Abbonneer op mijn twitter *klik* en zet je account in de comments.

* Voor een extra kans om deze waardebon te winnen vraag ik om deze tweet te retweeten en de link in de comments te plaatsen.


"RT: Ga naar http://www.prettyinpink.tk en maak kans op een setje van Cosmeticastunter! @prettyinpink_AV"



* En wil je nog meer kans maken op dit leuke setje? Maak dan overal bekend dat er winacties zijn op Pretty in pink bv op je blog,.... En plaats de link in de comments.

Allemaal heel veel succes! Deze winactie loopt tot eind juli. Begin augustus krijgt de winnaar een mailtje van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten