maandag 4 juli 2011

Winactie 5: E.L.F

Voor mijn vijfde winactie heb ik weer enkele leuke dingen voor jullie kunnen regelen! Namelijk 3 sets van de fantastische webshop Eyes Lips Face, ofwel ELF. ELF is een beautymerk met fantastische producten. Er zijn verschillende lijnen, de €1-lijn, de minerale lijn, de studio lijn,... Ik heb zelf al van elke lijn producten getest, en ze zijn amazing! En nu mag ik van ELF 3 creëer je eigen look sets weggeven aan jullie! De creëer je eien look sets bevatten 5 producten die het mogelijk maken om binnen 5 minuten een perfecte en fantastische make-up look te maken. Sounds great he! ^^

Er zijn 3 verschillende sets, eentje voor smokey-eyes, voor neutral eyes en eentje voor purple eyes. Voor ieder wat wils dus! En het leuke is dat ik van elke set eentje mag weggeven aan een van jullie. Er zijn dus 3 verschillende winnaars. Je mag in de comments je voorkeur zetten voor welke set je graag zou winnen, maar ik kan je niet garanderen dat het die zal worden.

Wat moet je doen om een van deze prachtige sets te winnen?

*Laat in de comments achter wat jij met deze waardebon zou kopen.

*Abbonneer op mijn YT-account *klik*

*Volg Pretty in pink op bloglovin' en like deze post *klik*

*Abbonneer op mijn twitter *klik* en zet je account in de comments.

* Voor een extra kans om deze waardebon te winnen vraag ik om deze tweet te retweeten en de link in de comments te plaatsen.


"RT: Ga naar http://www.prettyinpink.tk en maak kans op een make-up set van ELF! @prettyinpink_AV"


* En wil je nog meer kans maken op een make-up set? Maak dan overal bekend dat er winacties zijn op Pretty in pink bv op je blog,.... En plaats de link in de comments.

Heel veel succes allemaal! En vergeet niet dat je nog aan deze, de volgende en alle vorige winacties kan deelnemen tot eind juli! Begin augustus maak ik de winnaars van de hoofd winacties bekend en de andere stuur ik een mailtje zodat je weet dat je gewonnen hebt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten