dinsdag 19 juli 2011

NOTD: Rituals sweet sapphire


Vandaag ga ik jullie een gorgeous lakje van Rituals laten zien. Jullie zagen het al in mijn favorieten van juni voorbijkomen, and i'm still in love! Kijken jullie even mee....?


De verpakking is echt al gorgeous. Ik kan er niet aan doen, maar het doosje geeft me een heel luxueus gevoel. Het flesje zelf is heel simpel maar classy met een zwarte dop en de merknaam onderaan het flesje. Dit lakjes heet sweet sapphire, wat ik een supermooie naam vind voor dit prachtige lakje!



Op de swatches had ik 2 laagjes op. Deze foto is na 4 dagen getrokken en ik had juist al mijn schoolboeken en papieren gesorteerd, dus vind ik dat het er best nog wel deftig uit ziet! Het lakt heel fijn en niet streperig en geeft een mooie dekking. Echt een supermooi kleurtje, zoiets had ik nog niet. Echt een prachtig lakje om in je stash te hebben!

Dit lakje is verkrijgbaar bij Rituals voor €10,90 voor 10 ml.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten