maandag 18 juli 2011

NY goodies! ^^


Mijn zus is net terug in NY, waar ze twee weekjes geweest is. En natuurlijk heeft ze ook aan mij gedacht en enkele leuke goodies meegebrachti voor mij!


Twee paar gorgeous oorbellen van Guess! Ze zijn echt mega cute! Love it! ^^



Dan een supermooi teal nagellakje van de Forever 21! Echt een Astrid kleurtje!



Deze stond op mijn wishlist ^^ Een body splash/mist van Victoria's Secret, en het ruikt amazing lekker! ^^



Dan nog een wishlist item, de prachtige msf uit de semi precious collectie, rose quarts. Echt een amazing mooie msf! Daar horen jullie meer over zodra ik terug ben uit Italiƫ!


En dan last but not least, dit gorgeous I love NY T-shirt. In real life is hij veeeeel feller groen, maar kon het niet deftig op de foto krijgen. I love it! ^^

Super mega bedankt zus! Love you!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten