vrijdag 22 juli 2011

Kneipp shampoo review


Kneipp is bekend omwille van zijn lichaamsproducten en zijn zalige douche en bad producten. Maar sinds kort heef Kneipp enkele nieuwe producten in het assortiment, namelijk shampoos en conditioners. Er zijn 6 verschillende varianten beschikbaar van de shampoo;

*kamille (normaal haar)
*Granaatappel (gekleurd haar)
*Wilde roos (fijn en futloos haar)
*Lavendel (normaal haar)
*Oranjebloesem (normaal en fijn haar)
* Amandelbloesem (droog en beschadigd haar)


De wilde roos shampoo is bedoeld voor fijn en futloos haar. Ik heb geen fijn en geen dik haar, een beetje ertussen, maar het is wel dikwijls eens futloos. De verpakking vind ik er echt heel leuk uitzien met de rode kleur en de rozen erop! De geur vind ik echt zalig! Normaal vind ik rozen in shampoos en zepen nogal oubollig ruiken, maar hier ruikt het lekker zoet en zomers. I love it! Het maakt mijn haar heerlijk zacht, maar ik krijg er toch niet echt meer volume van. Deze shampoo komt dus niet echt zijn beloftes na, maar het is zeker geen slechte shampoo!


En dan de lavendel shampoo, die er wederom superleuk en rustgevend uitziet! Al moet ik bekennen dat ik deze shampoo maar 1 keer gebruikt heb omwille van de HEEL straffe lavendel geur. Ik ben zowieso al niet zo voor lavendel, maar deze ruikt echt heel fel. Niet echt een geur voor mij dus. Het maakt mijn haar wederom lekker zacht, en mijn haar zag er na die keer gebruiken toch een beetje glanzender uit! Het komt zeker zijn beloftes na, alleen is deze geur niet echt een favoriet van mij!

Deze shampoos zijn dus goed als je je haar lekker zacht wil maken of meer glans wilt. Voor volume kijk je best naar een andere shampoo. En mensen die niet van lavendel houden zou ik de lavendel shampoo zeker niet aanrader omwille van de sterke geur.

Deze shampoos zijn verkrijgbaar in 6 variĆ«teiten voor €5,99 per stuk bij de drogisterij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten